babygirl02 kizinaasikanne şuan sarılığı 8 bol bol emzirmeye çalışıyorum bazen mama takviyesi de yapıyorum
kizinaasikanne babygirl02 evet saatte bir emzirilmeli ve yetemediğin dönemde mama ile desteklenmeli geçmiş olsun canım
babygirl02 kizinaasikanne kızım çok uyuyor uyandırmakta zorlanıyorum elimden geldikçe sık sık emzirmeye çalışıyorum
Bebeek_12 babygirl02 anlıyorum seni canım bende çok korkuyodum insan ister istemez tedirgin oluyo. Ne yap ne et mutlaka uyandır
babygirl02 Bebeek_12 bugün yine uyandırdim emzirdim keşke hep böyle olsa bazen uykusu çok ağır oluyor uyandıramıyorum
babygirl02 Bebeek_12 insallah bu günler de geçecek Allah’ın izniyle rabbim hepimizin bebeklerini korusun
aytnsiz Benim kızım da sarılık oldu. Bir türlü kendisi uyanmazdı. Ben alarm kurardım. 2 saatte bir uyandırıp emzirirdim. Hiç unutmam kızım bir gün tam 12 saat boyunca uyanmadı. Ağzına süt verdim biberonla. Sarılığı 3 ay sürdü. Çok zor bir süreç geçirdim.
aytnsiz Zorla uyanırdı. Altını açardım . O şekilde uyanırdı. Kaynanam ve annem. Bana kızardı. Ağlamayan bebeği neden uyandırıyorsun diye. Bir türlü anlamıyorlardı. Uyandırmasam uyanmazdı. Sarılım bebek. Neyseki o günler geçti
Bebeek_12 babygirl02 Öyle canım geçicek tabiki insan çok üzülüyo korkuyo ama geçicek canım. Rabbim kalıcı bir dert vermesin. Bugün nasıldı bebiş