babygirl02 bebeğim şuan 46 günlük . Sezaryen ile doğum yaptım hastaneden çıkış yaptığımız gün değeri 8di doktor sınırda dedi sarılık için ertesı gün tekrar bakıldı 12 olmuştu 2 gün sonra tekrar bakıldı 18e yükselmişti yatış verildi. Şuan evet sizin çook yüksek değil ama siz 2 saatte bir muhakkak emzirin