btl194 Canım ben kas hastasıyım, rahim kasları diğer kaslar gibi olmadığı için doktorlar bana asla bebeğin olmaz dedi bebek oluşur ve vücut onu kabul etmez zaten rahim kaslarının yapısı gereği bebek orda tutunmaz dedi en iyi Nöroloji proflarına gittim en iyi kadın doğumculara gittim mümkün değil dediler o dönem ben “prednol 16 günde 2 doz, Mestinon günde 4 doz bide ivig tedavisi alıyordum 10 gün de bi” Allah tarafından hamile kaldım asla tedavisiz bu saydıklarım hastalığım için kullanılan bi ilaçtı neyse gebeliğimin 3. Haftasın da ilk yaptıkları şey prednolu kesmek oldu doğuma kadar kullanmadım.. ikinci gebeliğimi geç farkettiğim için o ilaçlar 2 ay aldığım için şuan benim bebeğim immün yetmezliği var.. o prendnol olsun Mestinon olsun bağışıklık baskılamak için kullanılan ilaçlar elbette ki doktorlar en doğrusunu bilir fakat ben de tecrübe edindim benim ikinci kızım 3 ay yogum bakımda kaldı bugün 11 aylık ben çocuğumu gönlümce öpemiyorum neden çünkü immün hastası en ufak bişey de hasta olup yogum bakıma giriyor… sana yada size akıl vermek asla haddim değil naçizane fikrim lütfen çok araştırın da kullanın 🙏🏻🌸