ikizlerin_annesi__ canım ben de aylar önce bu konu hakkında bir başlık açmıştım çünkü ben de aynı korkuları yaşadım ve ilk bebeğim de çift taraflı ddy sıkıntım vardı ve de olsa da yaşamaz denildiği için sonlandırmak zorunda kalmıştık çok ileri seviyedeydi ama tabi o süreç benim için hiç kolay olmadı
Şimdi hamileyim gerçekten alanında çok çok iyi bir doktora denk geldiğimi düşünüyorum, hamile olduğumu Öğrenir öğrenmez doktora gittim5+2 de yani kese oluşmuştu bebek yoktu doktor hemen Prednol yazdı ama benimki 16 mg tabii bunun yanında bir sürü ilacım daha var, ben de kendisine hocam benim zaten böyle bir travmam var tekrar etmesini istemiyorum bu ilacın da böyle bir etkisi varmış dedim, kendisi ise bu yetişkinleri uygulanan kortizon tedavisi değil bebeklere uygulanan bir kortizon tedavisi, plasenta’ya kadar etki gösteren bebeğin daha sağlıklı olması rahimde tutulması için Gebeliği destekleyen bir tedavimiz dedi,
Sonlandırdığı gebelikten sonra tekrar bir hamilelik yaşamıştım ancak dokuzuncu haftada kalbi durmuştu, çok şükür şu an 14. haftamdayım doğru tedavi ile bugünlere kadar geldik, ben doktorun kontrolünde ilerliyorum büyük ihtimalle 22. haftada kesecek,
Kimi doktor önermiyor kimi doktor öneriyor, ama bir sakıncası değil için rahat olsun