fatmaa51 ikizlerin_annesi__ niye korkuyorsun ki daha önce düşüklerin olduğu icin yazmış ve en mantıklı olanı yazmış doktorun bende onu kullandim 3 düşügüm vardıda ve de işe yaradı çok şükür bence kullanmaya devam et
ikizlerin_annesi__ Birdbox sen kaç aylıksın canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 ayyy ne bileyim devlet hastanesindeki doktor psikolojimi bozdu 🤦🏼♀️ inşallah sağlıklı evlatlarımız olur kolay bir hamilelik sürecimiz olur . Bende ecopirin ve kan sulandırıcı iğne vuruyorum
tubilina ikizlerin_annesi__ 6 aylık hamileyim. Şuan kullanıyorum doğumdan sonra da devam edicem muhtemelen.
ikizlerin_annesi__ ysmnly ayyyy nasıl içim rahat ediyor anlatamam Allahım kolay doğum nasip etsin darısı bizim başımıza inşallah 🙏🏻
ysmnly ikizlerin_annesi__ amin canım çok teşekkür ederim inşallah 🤍🙏🏻 ha bu arada tuzu azalt onu kullanırken. Ödem toplamasın vücudun. Gönül rahatlığı ile kullan. Kötü birşey değil o ilaç
fatmaa51 ikizlerin_annesi__ benim hamileliklerim 8.haftayı bulmuyordu şimdi 18.haftaya yaklastik prednolu kese görene kadar kullandı 4 mg idi benimde sende bırakma kullan zararı olmaz
busrasya2334 ikizlerin_annesi__ tüp bebek annesiyim transfer gününe kadar bir hafta falan kullandım transfer günü bırakmıştım
kubraturkkoc ikizlerin_annesi__ merhaba, bende gebelikte antibiyotik tedavisi görüyordum idrar yolu enfeksiyonu için yapılan antibiyotiğe alerjim çıkınca prednol başlandı 3 gün 20 mg sonra 7 gün 16 kullandım doktor kontrolünde de bırakmıştım. Kilo yapan bi ilaç olduğunu biliyorum kortizondan dolayı tuz tüketiminize dikkat edin ve boş su için geçmiş olsun ☺️
0925 ikizlerin_annesi__ kullandım bebeğimi kaybetmemek için katil hücreler bebeği tehdit olarak algılayıp düşürüyor baskiliyor prednol iyi birsey aslında
fatmaa51 fatmaa51 ben onu kullanırken ful tuzsuz yedim bide tuz işin içine girince tansiyon çok cikıyormus aklımdayken söyleyim
dalyaluna35 hllvrl otoimmun hastaliklarin baskilanmasinda ozellikle tiroid tarzi durumda sık gebelik kaybi yaşayan kişilere dusuk dozda verebiliyorlar otoimmunu baskilamak ve desteklemek için, genelde dusuk dozda kisa süreli oluyor kullanimi