aysegull01 o ıhtımal sımdıde var on sene sonrada var bence bu kadar zorluk çekiyorsanız yapın enazından ılerde kendınızı suçlamazsınız şahsen ben yedi yaşında oğlum bir buçuk senedir düşünüyorum olmuyor vee her zaman aklımda acaba bu kadar ara koydum diyemi benım yüzümden mi diye diye düşünmeden edemiyorum