nesivar emzirmiyorum +eşimde sıkıntı var 4 5 senede anca düzeldi benim de tek tüpüm tıkalı diğerinden de geçiş az o şekilde hamile kaldım ama bu tüpün de kapanma ihtimali de var eğer kapanırsa tüp bebek sürecine girmem gerekecek böyle bi sıkıntımız da olduğu için 30 yaş benim için geç bile