mavi343434 canim ben ocak ayinda yaptim ama piki gormedim bende esimle gun ara yaptim devam ettim cunku bazen gece bile aniden pik oluyor simdi bende beklemedeyim adetim 2 subatti olmadim leke geldi iki gundur bakalim bekliyorum sonucu test icin cunku leke gemesi lazim bende program var canim orasi dogruyu soyluyor pik gunun gecince de dpo 1 diye saymaya baslariz senle sen piki yakalada o zamanda dpo hamilelik testi icin kulanilcak ben anlatirim insallah piki gorde sen testi hapmaya devam et ama gun arada iliskini yap ilikisi oldugunda bana yaz sana iliksiden sonra ne yapman gerek onu anlaticam oda cok onemli cunku canim 🤍☺️🌹🤲