Biz de lisede tanıştık okulun ağır abilerinden tabi gören önünü ilikliyor falan bende çok saf bir şeyim okul hayatı boyunca çok gel gitler oldu bir türlü sevgili olamadık konuşuyorduk ediyorduk ama sevgili olamadık eşim benden 2 sınıf ustteydi o mezun olunca biz tamamen koptuk sonra ben 2 sene sonra liseyi bitirdim 1 ay sonra başka şehire taşındık aradan da yine 1 sene geçti sonrasında sosyal medyada hesabı çıktı karşıma off ya ben bunun için mi lisede o kadar göz yaşı döktüm herkese rezil oldum falan dedim 1 hafta sonrasında takip isteği attı bende mesaj attım yanlışlıkla mi attın diye o da yoo bilerek attım dedi ve biz 3 ay konuştuk sevgili olduk 3 sene sonra nisanlandik 1 sene sonra evlendik ve şuan 1.5 senelik evliyiz ve oğlumuzu kucağımıza almayı bekliyoruz( çok zor şartlardan ve çok zor çatışmalardan geçtik buna rağmen vazgecmeyip evlendik kaynanamlar beni o kadar çok seviyorlarki Allah razı olsun kendi ailemden daha rahat daha huzurluyum elbette catistigimiz noktalar vs oldu ama hepsinin üstesinden geldik şükür)