elifsn23
Eşimle ilkokul 2 den bu yana tanışıyorduk Ben lisedeyken o üniversiteye gidicekti o zamanlar 6-7 ay görüştük ama ben istemedim sürekli reddediyordum. Tam gideceği vakitler iyi görüşelim kafam almazsa 15 güne ayrılırım zaten şehir dışına gidecek dedim, sonra aşık oldum eşime 2 yıl geçti ben onunla aynı üniversiteyi kazandım. Üniversitede beraber okuduk pandemi girdi araya filan derken mezun olduk. İşe başladım oda askere gitti geldik 6 yıl böyle geçti 6. yılımızda nişanlandık. 2024′de 7. yılımızda evlendik. 1,5 yıl dolu evleneli 9 yıldır beraberiz. 15 güne ayrılırım demiştim 9 yıl oldu iyi ki de oldu valla :)