elifsn23 bir mektuplaşma uygulaması var ama fotoğraf vs koymuyorsun emoji gibi bir şey oluyor mektupta mesafe uzaklığına göre saatler sonra gidiyor. Ben İngilizcemi geliştirmek için yüklemiştim uygulamayı profilime de bir yazı yazmıştım. Eşimde bu sözden etkilenmiş ve bana mektup göndermiş o şekilde başladı ilginç bir şekilde çok yakın hissettim tanışmak istedim sonra telegram sonra da whatsappa geçtik birbirimizi gördük beğendik kendisi Kıbrısta askerdi o dönem. Kıbrıstayken tanıştık, 5-6 ay asker yolu bekledim askerden geldi yüz yüze ilk kez tanıştık her şey bir şekilde ilerledi tabi zorlukta oldu anlaşmazlıkta oldu ama alın yazımızmış ayrılmadık hiç. 4 yıl flört ettik 1 yılı nişanlıydık zaten 4.yılımızda evlendik şuanda 2 yıllık evliyiz. Yani 6 yıldır tanıyoruz birbirimizi. İlginç bir tanışma hikayesi 😅😅😅 şimdide 8 haftalık hamileyim allah nasip ederse eylülde bebeğimizi kucağımıza alacağız 🩷🩷😅😅