LadyX Alya05 Merhaba canım. Bugün arkadaşlarımız geldi Durunun 6 aylık olmasını kutladık. Daha yeni girebildim buralara
Alya05 benimsin21 sabah erken uyandım öğleden sonrada bebek hiç uyumadı çok kötü oldum ağrı şiddetlendi midem bulandı ağrıdan parol içtim şuan daha iyim
benimsin21 Alya05 Çok geçmiş olsun. Benim de iştahım yok pek yemek yiyemiyorm ondan olabilir diye düşünüyorum çünkü baya uyudum yani.
Alya05 benimsin21 saol cnm, bende sabah az kahvaltı yaptım ondan mı oldu acaba 🤔 yemek yedim ağrı geçti 🤣😂 şimdide canım tatlı çekti kabak tatlısı atacam fırına
benimsin21 Alya05 Olabilir ara ara yemek fln ye aç kalmamaya çalış. Ben sofraya oturunca iştah gidiyor ama kalkınca da acikiyorum sürekli noodl yiye yiye öldüm zararlı biliyorm ama fena bağımlısı oldumm🥲
Alya05 benimsin21 Gün içinde de yiyorum aslında ben noodl hiç sevmiyorum tadına bile bakmıyorum ya Hindistan yemeği gibi geliyor bana 😁😁😁