Deleted33000 Alya05 günaydın bacikom bende hastanede randevum vardı kan verip geldim sonra da sonuç almaya gideceğim bakalım canım şimdi kv geldim kahvaltı ediyoruz sen nasilsin
Fatma_furkan1996 Alya05 günaydın canım hava kapalı ve yağmurlu oğlumla kahvaltımızı yaptık çok uykum var aslında uyumak istiyorum ama bir taraftan da dışarı çıkmak istiyorum yürümeye ihtiyacım var
Alya05 eslem2121 burasıda öyle hava kötü komşum geldi bi kahve içtik Reyyan uyursa kalkıp ütü yapacağım
benimsin21 Alya05 Afiyet olsun burda hava güzel yağmurlu gözüküyor ama daha gelen giden yok. Kahvaltıyı yeni yaptık (geç uyandk birazcık). Şimdi de bulasiklara girişcm bakalm. Uykumu alsam bile üstümde hep bir yorgunluk var çözemedim gitti.q
eslem2121 Alya05 bnmde komşum geldi çay içtik gitti şimdi biraz ortalığı toplarım yemek faslına geçeriz
Alya05 annekiz6141 Hıı ben anladım 😁😁😂😂😂 hep uyumuyorlar 😂Reyyan öğlendi uyandı yeni uykuya geçti şimdi bend kalkıp ütü yapacağım çamaşır katlıcam
kahvesever__ Alya05 afiyet olsun oğlumu kreşten aldım geldim karnını doyurdum kızımı uyutum şimdi oğlumu da uyutursam bende biraz uyacam aşırı başım ağrıyor 🤕