aleynau benim gibi aynısını yaşıyorsunuz bana boş gebelik dedi 5 şub 860 6 şub 908 9 şub 1195 13 şubat doktora gittim 1104e düşmüş boş gebelik dedi yavas yukselmis dedi keseyi gordu bebek olusmamis dedi uygulamaya gore 5 haftalik kurtaj gunu verecekti ben beklemek istiyorum dedim 16 şub saglik ocaginda kan verdim 1331e yükselmiş geri hayırlısı olsun 🙏🏻