aleynau hemen öyle düşünme benimde 6 haftalıkken arka arkaya 2 kere kahverengi akıntı geldi geç adet görenler bilir sanki adetim gecikmisti onun ilk anları gibiydim ama bana doktorum yerleşme kanaması da olabilir ya da rahim bebek için kendini temizlemistir dedi bu arada ben o kahverengi lekeden önce yerleşme kanamasını görmüştüm düşük öyle lekeyle olmuyormuş bir anda kan boşalması gibi oluyormuş cevremdekiler bana hep öyle anlattı. Bilmiyorum her düşük aynı mi olur ama ben hemen özele gidip baktirmistim çok şükür ne kesede ne bebekte ne de kalp atışlarında sorun çıkmamıştı