Bence doğum sancısı kişiden kişiye değişen bişey kimisine bel ağrısıyla giriyo kimisine kasik ağrısıyla bana geceden hafif sancı girmisti dayanilmiycak gibi değildi ama sık sık tuvalete kaldırdı hep çişim varmış gibi hissettirdi sabah olunca karnımdaki sancı arttı doğum sancisimi yalancı sancimi olduğunu anlamak için duşa girdim hala geçmedi ve saatler ilerledikçe ağrı artmaya başladı daha önce ölü doğum yapmıştım suni sanciyla bu hamileliğimde öyle bı sancı bekliyodum ama regl ağrısından bı tık fazla bı agriydi dayanilmiycak gibi değildi