Bbgg 39+3’te doğum yaptım. Saat 11’de sancılarım gür bir şekilde başladı. Ondan önce hiç sancım yoktu. Doğum da 14:30’da oldu. Sancımın başlamasından doğumuma kadar 3:30 saat sürdü. Hastaneye gittiğimde kadın doğum acilinde muayene oldum. 6-7 cm açıklığın var hemen doğumhaneye göndereceğim dedi. Doğumhaneye çıkardıklarında açıklığıma bakan ebe 8-9 cm dedi. Hastaneye vardıktan 1 saat sonra doğum oldu şükür. Normalde daha çabuk olurdu belki açıklığım tamdı ama süreç ben korktuğum için ve ebeler çok müdahale ettiği için kendimi kastığımdan dolayı uzadı. Ama çok şükür ki sağ salim doğdu. 🤲🏻 Gelen sancıların doğum sancısı olduğunu mutlaka anlarsınız. Çünkü geçmiyor o sancılar, sıklığı artmaya başlıyor. Dayanamıyorsunuz. Bebek zaten hareket etmiyor artık yeri dar olduğu için. Ben bel ağrısı yaşamadım o yüzden birşey diyemem. Ben bir ara hastaneye yetişemeyeceğiz diye düşünmüştüm. Çok şükür bugün 1 haftalık olduk. Allah herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin. 🤲🏻🌸