ayse_2447 bana sormussunuz galiba degilmi ? Evet Rauf hocada dogum yaptim refakatçi alırlar ama şöyle diyim dogumhane kısmında doğumun gerçekleşiyor dogumhane katında 6 saat gözetim altındasın ve basinda bir sürü alet edevat var serumla v.s zaten kalkamiyorsun ilk yürüyüşünü yapıp seni 6.kata gönderiyorlar orada yanında 1 kadın olmak üzere refakat eden biri yanında bulunabilir öğle vakitlerinde ise diğer ziyaretçiler gelebilir ortalama 1 saat sonra güvenlik çıkarıyor ben 6.katta kalmadım eşim benimle kalabilmek için özel oda tuttu günlüğü 600 tl 3 gece kaldık doğum yaptırması karşılığında ise Rauf hocaya 12 bin verdik daha doğrusu vezneden yatırdık istersen Rauf hoca dogumuma girmesin dersen o ucreti almiyolar ama şunu biliyorum sezeryan doğumsa ve genel anestezi altında oluyorsan bebegin bir an önce çıkması için Rauf hocayı tercih edebilirsin benim bebegim etkilenmedi anesteziden ilk 18 dk da çıkmış sonrası benim dikislerim falan oradan kızım kuveze gitti