Basaknur44 4 5 ay oluyor, biri detaylıya gitti, biri de normal muayeneye gitmişti. Demek günü gününü tutmuyor hocanın. Ama normal muayenede bile çok ayrıntılı baktığını söylemişlerdi. Benim de riskli bir gebeliğim var diye ilk muayenemden sonra ne olursa olsun Rauf hocada devam etmeyi düşünüyorum.