tugba0305 0925 devlette o kadar olumsuz şeyler yaşadım ki bir ara apandisit diye beni ameliyata alacaklardı nerdeyse hamile halimle.yanlis teşhis hemde tam bir faciaydı
tugba0305 0925 temennim bu yönde ve kalbim ferah açıkçası ve 7.aya geldik artık bebeğimden vazgeçecek değilim bazen her denilen çıkmıyor
Basaknur44 1ogrencianne bizim kan uyuşmazlığı vardı iğneyi yaptırdık. Meğer antikorlar yok olmamış. Bu yüzden her hafta kontrol dedi doktor. Annenin kanındaki antikorların bebeğe saldırma durumu varmış. O yüzden tedirgin oldum. Hafta olarak çok ilerdeyim 34 e gireceğiz. O yüzden beni kabul eder mi Rauf hoca bilmiyorum
1ogrencianne Basaknur44 inşaAllah kabul eder, inşaAllah sağlıcakla alırsın kucağına. Bir tanıdığımız iğneyi yaptırmayı unutmuştu ama sağlıklı doğum yaptı. İnşallah hepimizin evladı sağ salim gelir bize Rabbim’e emanet hepsi 🤲🏻🤲🏻
Basaknur44 Normal doğum için Araştırmada odalarda mı yapılıyor yoksa doğumhanede mi bilen var mı acaba? Devlet hastanesinde odalarda yapılıyor
0925 Basaknur44 dogumhane katında normal odalarda değil nts odasının yanında bir oda var orada yaptırdılar doğumu 3 ay boyunca yatarken çok doğuma şahit oldum
1ogrencianne Budiss_Moms ben 2019’da yaptırmıştım ama zaten artık malatyada yaşamıyorum. O zamanlar 1 ay öncesinden alabilimiştim arayıp. Ve ondan başka yapan hiçbir doktor yoktu. Kendi doktorum da ona yönlendirmişti. Şu an kayseri’de yaşıyorum bir özel hastanede yaptırdım. Rabbim herkesin evladını sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻
Budiss_Moms 1ogrencianne aynen bende artık Malatya da değilim. Olsam bunda da giderdim yine 7 8 hafta arasında almak gerekiyor tabi. Rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
1ogrencianne tugba0305 tek arter doğum yapan yakınım var. Bebek 37. haftada 2.000 gram doğdu ama hiçbir sıkıntı yaşamadı çok şükür. Eğer başka bir sıkıntı yoksa korkmayın Rabbimin izniyle sağlıklı doğar. Bacak boyuna benim oğluma da kısa denilmişti 6 yaşında şu an gayet iyi bir boyu var. Bazen o ölçümler tam olmayabiliyor ya da genetik faktörlerden olabiliyor
1ogrencianne 0925 direnç olması başka bir şey benim damarımın birinde direnç var ben ecopirin kullanıyorum. Ama tek arterli olmak 3 damardan birinin olmaması demek
1ogrencianne 0925 aman aman rabbim sağlık sıhhat nasip etsin her daim iyi olsun da gerisi önemli değil 😊😂
essssmmmm Yani sekreteri Merve hanım Rauf hocanın odası tam olarak nerede yani nerede bulabiliriz randevu alabilmek için kadın doğum polikliniğinde herhangi bir odası var mı nasıl ulaşacağım tam bilmiyorum kusura bakmayın yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
hkyigit essssmmmm kadın doğum poliklinik katına iniyosunuz. Perinatal bölümü var kapıyı tıklatın sekreterin yanına gidin ve detaylı için randevuya gidin. En erken haftada gitmeye çalışın. Sekreterin dahili numarası var. Tötm randevu diye aratıp sisteme kaydolun. Öğretim üyesi randevu kısmında olması lazım, ekrana dahili numarası şu detaylı usg için arayın gibi Bi yazı çıkıyor. Ama arayarak vermiyorlar diye biliyorum.
0925 essssmmmm -1 katında dogumhane kısmının hemen yanında Rauf hocanın muayene ettiği bir alan var oranin hemen yanında ise sekreter olarak merve var şuan dogum yapıp geri dönecekti oda hamileydi dogum yapıp döneceğim diyordu merve yoksa başka biride vardır illa randevuyu erken haftada almanız gerek detaylı için
hkyigit essssmmmm Rauf hocaya gebeliğin başında randevu almanız gerek detaylı ultrason için. Riskli gebeyseniz ilerlemiş haftada da alma ihtimaliniz var. Sekreterden randevu alınıyor. Muayenesi ücretli.
hkyigit sentinuss 12 13 haftayken doktora söyleyin size perinatolojiden yeşil alan açsın. Burak beye muayene olun detaylı için randevu istediğinizi söyleyin ajandadan randevu veriyorlar.
hkyigit Ben detaylıyı Rauf hocada yaptırdım çok memnun kaldım her şeyi didik didik inceledi. Ben muayenesini bölmedim, en son bana detaylı anlattı. Muayene sırasında net görmek için probu fazla bastırdı ama bu zaten normal bir şey.
0925 hkyigit aynen kendisi muayene esnasında kimsenin konuşmasını asla istemiyo hatta şarkı dinliyor o esnada tam şekilde odaklanıyor sonra herseyi tek tek anlatıyor soru sormaya gerek kalmıyor süper bir doktor Allah eksiltmesin