emosland hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre versin bende yeni öğrendim sayılır gebeliğimi ben çok erken öğrenip çok erken gittim doktora ve hata ettim iki kez gittim doktora ikisinde de kese gözükmediği için dış gebelik olma ihtimalinden şüphelendiler ve beni de çok korkuttular strese girdim bu süreçte de doktorlar erken olduğunda ve keseyi karından göremediklerinde vajinal usg yapmak istiyorlar ben yaptırmadım beklemeyi tercih ettim
Naçizane fikrim bekleyebiliyorsan biraz bekle derim strese sokmamış olursun kendini