Bir1kelebek Eylül ortasında evlendik o zamandan beri yana yakıla istiyorduk..Herşeyi denedim diyebilirim geçen ay 5 gün gecikmem oldu dedim tamam hamileyim çünkü kahverengi lekede olmuştu..Ama 5.gün adetim geldi sonra hemen doktora gittim adetin 3.gününde kilo almama bağladılar hormonların değişmiş vs..Ama ultrason ile yumurtalarımın olduğunu gösterdi doktor..Ogün dönüşte çok üşüdüm hava buzdu ve biz eşimle öyle bir hasta olduk ki yatak döşek günlerce yattık aldığımız ilaçların antibiyotiğin haddi hesabı yok..Hatta kayınvalideme gittik orda kaldık evde bize bakan yok diye..tamamen iyileşmemiz 3 hafta sürünce o kadar ilaçtan sonra aklımıza hiç gelmedi bebek işi..araya kuzen düğünü girdi 1 haftada onlarla uğraştık😂ama ben namaza başlamıştım sürekli dua ediyordum özellikle bebeği olmayan arkadaşıma…Ve ben hamile kaldım sanırım halen inanamasam da