görme ihtimali düşük. gitsende kan testi alır ve ona göre sonraki haftalarda gel der. çünkü seninki hesaplamaya göre 5 haftaya yakın oluyo. geç döllenme varsa zaten görünmüyo. Ama bu dönemde insanın aklına her şey geliyo gitmek istiyo doktora. bence acilden kan ver ve betana göre git. düşükse ona göre bişey görmiceğini bilirsin rahatlarsın en azından