ozklay Son aya kadar İnci diye seslendiğim kızıma şu an Alya diye hitap ediyorum. Gerçekten içime sinen ve beni mutlu edecek bir isim bulamadım, anlamı biraz da olsa hoşuma gittiği için Alya’da kaldım. Zeynep koymayı çok istiyorum ama eşimin ailesinde de benim ailemde de Zeynep çok, o yüzden koymuyorum ☺️