ozklay ben de Melek Azra koyacaktim ama Meleklerin cinsiyeti olmadığı için kız çocuklarına Melek ismi koymak uygun değilmiş. Böyle bir fetva var. Bu durumda vazgeçmek zorunda kaldım. Eşim Elif istiyordu ben de Bahar’ı beğendim, içime sindi. Büyük ihtimalle Elif Bahar olacak. Bu sefer isim koymakta çok zorlandım. İnci, Meyra, Nil, mina, mine dedim eşim hiçbirini beğenmedi 😏😏