ozklay az önce kendi kızıma Lina yı düşündüm. ama artık o kadar uydurma isimler meydana geldi ki Ayşe, Fatma, Elif gibi isimler daha güzel gelmeye başladı. o yüzden hem geçmişten beri var olan hem de güzel duran isim olmalı diye düşündüm. çünkü artık herkes Arya, alya , şülya, bülye gibi isimler koymaya başladı. Ela düşündüm bende . 2 isim olcak ilki kayınvalidemin ismi. Dalga geçilmesini istemiyosan şunu koy diyemem. Çünkü çocuklar her isimle dalga geçme potansşyeli var. Ama Işıl koyabilirsin bence. Gayet hoş. ben 2 tane sessiz isminyan yana sevmiyorum. Uydurma gibi geliyo.