QueenBahar_ ilk iki gün taktım ama elinde de durmuyor zaten eldiven çıkıp duruyordu ben de tamamen çıkardım şimdi 19 günlüğüz evet kendini çiziyor ara ara ama bu şekilde elini emiyor, tutunuyor, eliyle keşfediyor o yüzden bıraktım çok ciddi çizikler değil nasılsa