QueenBahar_ ilk bir ay ara ara taktım emzirirken çıkardım sürekli takmadım zaten 2 aya kadar yarım kundak yaptım hep 2 hatta 2 buçuk aya kadarda dışarı çıkarken taktım elleri üşümesin diye şimdi 3 buçuk aylık uzun süredir takmıyorum haftada 2 defa tırnaklarını kesiyorum kendini çizmesin diye çok şükür şimdiye kadar sorun çıkmadı canım sende ara ara tak çıkar