QueenBahar_ kartanesi___ benim oğlum gece kundak açmış elinde eldiven yok gözünün yanıni çizmiş Gözüne zarar verir diye korkuyorum
kartanesi___ QueenBahar_ evet canım kundağı gevşek yapınca benimki de kolunu çıkartıyor hiç kundak sevmiyor
nurellaaa__ QueenBahar_ ben 40 gün hep taktım korkuyorum üst değiştirince o kısacık zaman da bile kendini çiziyordu o yüzden takılmalı bence 40 dan sonra sende dikkat edeceğin şekilde çıkar çünkü elini parmaklarını tanıması gerekiyor
parildayanyildiz2 QueenBahar_ aynen gözetim altındayken açık bırakma en iyisi kendilerini çok çiziyor minişler🥰
Elfidanur QueenBahar_ emzirirken takmayacağım ben tentene temas olsun dıye ama onun harıcı takarım yatarken falan yüzünü çizer yada gün ıcerısınde
Herseydenbiktim QueenBahar_ 45 gunlukten sonra takmayı bıraktım askim, kendini tanısın dokunsun diye şimdi elimizi tutuyor yüzümüze dokunuyor🥹
Bumah QueenBahar_ evet cizdi bazen aman yarin keserim cok uzamamis dedigim gunun sabahi gece burnunu yanagini cizmis oluyo