revsnnnn yaşım 26 ve 6-7 seneyi buluyordur belki de kapattığım süreç. O kadar fazla zamanımı alıyordu ki anlatamam. Evli değildim dgs sınav hazırlığı yapacağım bahanesi ile bir kapattım, kapatış o kapatış. Gerçekten boomboş zaman geçirmişim. Şu an daha fazla kitap okuyorum, puzzle yapıyorum, kendime hobi ediniyorum daha verimli gidiyor. Bilmiyorum bu süreci iradesini kullanıp iyi değerlendiren vardır ama fark etmeden insan saatlerini ekran başında geçiyor 🥹🥹