revsnnnn ben iki ay önce kapattım tam da bu dediğiniz sebepten. Bir de oradan paylaştıklarım nedense yakın çevremde bir hasetlik oluşturuyordu ki en başta blog hesabı olmasına rağmen. Biraz özel şeyler paylaşmaya başladım hemen herkes bir yorum yapar oldu yani orası mesafeyi de kaldıran bir yer aslında ki gerçek hayatta herkesle çok mesafeli bir insanımdır. Şu an kafam çok rahat ilk bir iki hafta eliniz telefona gidecek başka uygulamalarla vakit geçsin diye ama o bilindik kişiler artık hayatınızda olmayacak gibi. Zaten gerçek hayatta görüştüğünüz kişilerse ordan devam ediyorsunuz, instagramda birçok kişinin sahte olduğunu anlıyorsunuz