gebe olduğumu öğrendiğimin 2. ya da 3. günü kapattım, sadece instagramı değil diğer sosyal medya hesaplarımı da. sadece youtube’a giriyorum. valla 4 aydır sosyal medyam yok ve çok huzurluyum bazen gündemde olumsuz şeyler oluyor hiçbirinden haberim olmuyor. bütün gebelere tavsiye ederim çünkü ya kötü haber görüp tetikleniyorlar ya da başka hamileleri ya da anneler görüp kendilerini kıyaslıyor eksik hissediyorlar. bu süreci kendi dünyamızda bebeğimizi hissederek geçirmek çok daha faydalı bence revsnnnn