32+3 te gittim rn 1798 grmfı doktor iyi dedi burda bakıyorum maşallah bebişler çok iyi kilosu ben ve babası topluyuz yapılıyız babası 3buçuk bende 3700 doğmuşum kızımda 3660 doğdu 39+6 da şimdiki gebeliğin de sanki kızım zayıf geldi zayıf olursa nasıl kucağıma alıcam korkuyorum 😥 haftaya cuma kontrolüöüz var inşallah güzel almıştır