momdiary06 gayet iyi kilosu. Niye öyle dediki benimde her gittiğimde protein kaçağı varmı yokmu ona bakılıyor bugün bir sene oldu bebeğimi kaybetmiştim doğuma üç gün kala o yüzden sürekli kontrol altındayım bende
Doktorum kilo alımı yavaş vs dediğinde panik oluyorum hemen strese giriyorum