momdiary06 Kızlar ne yesem bu bebişe kilo aldıramıyorum(her gün kaşar, muz, kefir, avokado vs yiyorum) 1 hafta geriden geliyor aslında sorun değil ama erken doğum olabilir kilosu iyi olsun istiyorum erken doğarsa diye farklı bir şey önerecek olan var mı
beyzzsenturkkk momdiary06 genetiğinde yoksa ne yapsan aldıramazsın bazıları su içse bebeğe yarar bazıları kuş sütü eksik beslense de bi ise yaramaz
momdiary06 anonim51 kaç kilo sizinki? benim erken doğum riskim olduğu için korkuyorum zayıf doğar küveze girer diye
Elisa0110 momdiary06 bence doğuma kadar alır biraz daha bnm de Bi hafta geriden geliyordu yakalamış dedi doktor. Kafaya takıp stres yapmayın bence inşallah sağlıkla gelsin 😇
seymanur50 Benimde bugün tam 38 hafta 2600 anca olduk bi haftada geriden geliyor inşallah birşey olmaz korkma canım
lavinya90 momdiary06 maalesef ben de aldırmıyorum. Gebelik şekeri çıktı. Diyete başladığımda önce bebek geriledi. Şimdi de haftasına göre gidiyor ama bir önceki bebeğim kadar büyümedi. Cumartesi doğum var. 3 kilo doğsa iyi gelecek bana. Evet 3 kg normal bir bebek. Sorun yok. Endişe etmiyorum. Lakin bu kadar sağlıklı beslenmemistim diğerlerinde. Buna rağmen kg gıdım gıdım artıyor. Sağlık olsun inşallah. Sizinki de 3 e yakalaşıŕ.
momdiary06 lavinya90 ben de çok dikkat ediyorum ama olmayınca olmuyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah☺️
momdiary06 vanilya_kokusu_ ya bana da iyi geldi ama doktor bir hafta geride kilo aldır dedi internetten baktım normal aralıktaymış aslında