Rabiul bsrbrkysr184_ cross almıştım doğumda hastanedeyken ayaklarım davul gibi olmuştu ne giyebildim ne çıkartabildim zorlandım şimdi ne alırım bilmiyorum bakmadım daha 🫠
Rabiul bsrbrkysr184_ onları hiç giymedim bile canım Kv lohusa terliği almıştı onu da unutmuşum kullanmadım belki onu alırım yanıma belki yeni 😁
bsrbrkysr184_ Rabiul çok umutlu bir konuşma oldu 😅 Yazın Lcw den aldım crocs tarzı böyle giyerim diye üstleri geniş güzel tavsiye edebilirim 🤗
kaya_kaya bsrbrkysr184_ bence crocs daha mantıklı bunlar ev için daha iyi. Ben normal crocs gitmiştim 4.5 sene önce gayet iyiydi bu seferde aynı şekil devam
bsrbrkysr184_ kaya_kaya 5 sene önce bende 😆 aşkım marta olacak ya bu doğum arkadaşım kafamı karıştırdı daha sıcak falan diye😛
kaya_kaya bsrbrkysr184_ benimde Nisan’da olacak Allah’ın izniyle ayakkabı crocs düşünüyorum ama pijama konusunda kararsızım uzun kollu mu kısa kollu mu emin olamıyorum 🤣
bsrbrkysr184_ kaya_kaya sezeyan mı sezeryandan sonra çok üşüyor insan Ya kısa alıp üstüne bişey al yada uzun al nisan serin oluyor üşümemek lazm 😇
kaya_kaya bsrbrkysr184_ oğlum normal oldu ama bu nasıl olur bilemiyorum iki seferdir muayenede pozisyonu ters diyor doktor ama döner inşallah . Normal istiyorum