Mavininbiri bsrbrkysr184_ Bende bugün bu attığınız site’den crocs terlik istedim hastane için, evden çıkarken giyip hastane sürecinde de daha rahat olur bence. Bende ilk sıcak tutan sizin attığınız modellerden baktım ama düşününce crocs daha mantıklı geldi :)
bsrbrkysr184_ Mavininbiri bak cidden çok rahat oluyor buna bişey diyenem ama arkadaşımda diğerleri daha sıcak tutuyor dedi ama ben crocs da netleştim
kaya_kaya bsrbrkysr184_ oğlum normal oldu ama bu nasıl olur bilemiyorum iki seferdir muayenede pozisyonu ters diyor doktor ama döner inşallah . Normal istiyorum
beautiful_ bsrbrkysr184_ yazın 2 tane cross almıştım kullanmadım evde kaldı sanki bugünü bekliyormuş gibi onlardan birini götürücem daha rahat oluyor
bsrbrkysr184_ beautiful_ götür canım rahat oluyor gerçekten normal doğumda da kullanışlı oluyormuş öyle söylüyorlar 😊
beautiful_ bsrbrkysr184_ evet normal doğumda zaten ordan oraya yürüyüşler falan çıkışta odaya çıkarken falan baya lazım oluyor
bsrbrkysr184_ beautiful_ ben son dk sezeryanıyım evet yürüken fln çok rahat ama duş fln alıncada rahat oluyormuş
beautiful_ bsrbrkysr184_ sağlık ve sıhhat ile inşaAllah bebeği alırsın bence cross her açıdan iyi 1 numara veya 2 numara büyük alınsa da iyi olur senin için
bsrbrkysr184_ beautiful_ amin inşallah bekleyen herkes sağ salim alsın kucağına 🥰 Aynen 1 numara büyük olmalı
hard bsrbrkysr184_ crocks terlik al canım çok rahat oluyor hastaneye giderken o terlikle gittim doğumdan sonra da ayaklar şiş olduğu için çok rahat oluyor o terlik hastaneden çıkarken de onu giydim kurtarıcı oldu 😊😊
saziment bsrbrkysr184_ crocs en güzeli bacım bende crocs aldım aynı renkte pijama takımı aldım o şekilde giyeceğim
saziment bsrbrkysr184_ eşim hediye olarak almış lacivert almış sağolsun bende pijamaları lacivert aldım 😅
bsrbrkysr184_ beautiful_ benim sezeryan olacak ama 16 mart yada 23 mart kesin bir tarih yok son kontrol de karar vereceğiz çünkü bayrama denk geliyor 😐
3bebekliannee bsrbrkysr184_ ben banyo için ayrı giymek için ayrı koyucam kombinlerimden ödün veremem 😅