yasemincel65 bsrbrkysr184_ ben de aldım crocsa benzer bir şey onu çantama koydum diğeri şimdi ıslanır falan uğraşamam 🥲🥲
beyzzsenturkkk bsrbrkysr184_ hem o hemde ben belden aşağımı yıkamıştım tuvalete de öyle cıkabiliyordum hemde giymesi kolaydı dandik bişey alsan da olur hastaneden eve getirmeyi düşünmüyorum ben ama bunlar çok pislenir yıkansa da icim kaldırmaz ya
bsrbrkysr184_ beyzzsenturkkk evet doğru kumaş ve peluşlar çok pis oluyor ben lcw aldım yazın çok güzel çıktılar
bsrbrkysr184_ ecemk94 martın 16 ile 23 arası sezeryan olacak arkadaşım biraz kafamı karıştırdı daha sıcak tutar fln diye
Ipek0z bsrbrkysr184_ bunları sordum ben canım altı kayıyormuş o yüzden crocs aldım başımıza iş açmayalım
Joye bsrbrkysr184_ Aslaa alma. Crocsdan devam et. Tuvalet dus vs surekli islanacak ayagin. Cok rahatsiz bu terlikler
mlkekyaa0gmailcom bsrbrkysr184_ bende kaç gündür nasıl bise alsam diye düşünüyordum.. burda bekliyeyim bende 😅
bsrbrkysr184_ mlkekyaa0gmailcom bekle aşkom 😆 ben ikisinde de normal önü düğmeli pijama aldım ilkinde sabahlıklı tülü loğusa takımı almıştım oda pantolonlu elbise hakkında fikrim yok 🫣