bsrbrkysr184_ ben de kış ayı diye böyle tüylü bir şey alayım yanıma dedim ama genelde tecrübeli anneler şey demişti; duş vs alma durumu olursa crocs tarzı giymek daha iyi dediler. Zaten hastane içi sıcak olur. Doğumdan sonra duş alırken falan da iyi olur terlik.