myangelson kavalakurabiyesi ameliyat bonesi çok güzel bir hediye olur bence isime özel. Ben kendim kasnak nakışı işlemiştim
Es07 kavalakurabiyesi Gereksiz pahalı canım Bebek kapı süsleri bile daha uyguna var Sen bilirsin tabi Bi muayene ücreti burda 2 bin
hasmom @kavalakurabiyesi Ben broş aldım ama doğum hediyesi olarak değil görünce hoşuma gitti fiyat açısından da uygun
kavalakurabiyesi sudeli4 jalepone Ay bende sanırım öyle bişey yapacağım isimli çikolata düşündüm bakalım ❤️
sudeli4 kavalakurabiyesi ben önceki doğumda doktorum kadın dı çiçek ve kurabiye yaptırmıştım. Şimdiki doktorum erkek ona paketli şık bi çikolata paketi yaptıracağım
jalepone kavalakurabiyesi kız bence o kadar teferruata gerek yok ya isimli felan ya bir çikolata al şöyle güzel taneli olanlardan yada güzel baklava emin ol yerken isim ism umurlarında olmaz 😂
hazalimanli Aynı doktorda 2.doğumum olacak kısmetse adına 2 adet fidan bağışlayıp sertifikasını götürmeyi planlıyorum yanına da çikolata götürmeyi düşünüyorum