dgngr kavalakurabiyesi yaptırmadım ama dolap sitesinde veya trendyolda siparişe özel yapanları bulabilirsiniz. Dönüşümatokyesinde ayıcıklı olanı var brbek yerine veya hediyeiste diye satıcının ürünleri de güzel
senaninannesi_ Deleted33000 ben bundan yapıcaktım doktoruma sonra bi baktım odasında var başka bi annemiz götürmüş üzüldüm of 😂
aslmoms Doğum anında bir fotosu varsa bebeğinizle çerçeveletip hediye edebilirsiniz arkadaşım öyle yapmıştı. Oda muayenehanesine asmış
melegim91 kavalakurabiyesi ben isimli kahve fincanı yaptırmıştım üzerinde de çiçekli baş harfi yazıyordu kullandıkça beni hatırlayın hocam demiştim seni unutmak ne mümkün demişti 😅😅😅😅