Fatma_furkan1996 kavalakurabiyesi bende doğumumdan sonra güzel bir hediye almayı düşünüyorum doktoruma ilkin de alamamıştım ama bu hamileliğim de benimle fazlasıyla ilgilendi gerçekten bende düşünüyorum şuan