prensesannesi246 benim oğluşum bezden nefret ediyordu 2 yaşında bıraktım gündüzü bırakır bırakmaz geceyi de bıraktım oğlum bez yaptığımda bezini dolduruyordu ondan sonra alez falan serdim alıştı ve oğlum geceleri 1litre su içerdi geceleri bazen kaldırıp toilette gidelim mi diyordum yok diyordu öyle öyle alıştı şimdi 4,5 yaşında çok şükür ki alıştık gece gündüz gidiyor bazen beni yormamak için kendisi gidiyor geceleri kalkıyor toilet için gece için sizin kalkıp kaldırmanız gerek