İyi akşamlar annelerim..kızım 22 aylık ve tuvalete çok hevesli :) benle birlikte devamlı tuvalete girdiğinden ötürü diye tahmin ediyorum fakat geçen akşam anne çiş diyerek tuvalete koştu banyo kapısı önünde bekledikten sonra geldi ve çiş bitti dedi şok oldum 😄 şimdi sorum şu kızıma hala gece beslenmesi yapıyor haliyle bezi sabahları dolu oluyor gündüz bez bağlamayıp gece bağlasam olur mu? Yoksa gece beslenmesini kesip öyle mi alıştırmalıyımmm