prensesannesi246 benim kızımda 21 aylıkken bezinden rahatsız oluyordu ve çiş farkındalığı vardı. ben ilk etapta gündüzleri bıraktırdım. o esnada memeyide kestim. sonra geceyide kestim. bu arada dediğiniz gibi bezi dopdolu oluyordu. sabaha karşı kuru kalkma gibi bi belirti asla olmamıştı ama yinede gece uyumadan önce çişini yaptırıp öyle uyuttum. sonrasında 2 saat içinde genelde altına kaçırmalar oluyor. o yüzden 2 saat sonra tekrar çişini yaptırdım. alarm kurup sürekli çişe kaldırmak bana saçma geldi, boşuna uykusu bölünür diye düşündüm. bu yüzden öyle yapmak yerine uyku esnasında mızırdandığı an yokladım ve çişe kaldırdım.
arada geceleri kaçırdığı oldu tabii ki ama genelde uykudan önce çiş yaptıysa ve uyku öncesi 2-3 saat içinde çok su içmediyse sabaha kadar çiş yapmadan uyuyabiliyor. şuan 25 aylık.
bu arada gece bezi çok doluyor diye siz sürekli çiş yaptığını sanıyorsunuz ama aslında 2 kez falan yapıyor. :)) mesane büyüdü artık o yüzden tek seferde bir bezi dolduracak kadar yapabiliyolar