ikiprensesannesi___ ben çok nadiren şapka takarım oda dışarı çıkarken …ama ilk kez kiyameti kopardı ben arabadan indim az isim vardı o arka koltukta …şapka öyle gözlerini kapatmış ağlıyor eşim park yeri bulamamış dolanıyor tabi görmüyor da onu bakamıyorda 😂😂😂adam deli olmuştu beni arıyor susmuyor çabuk gel ..geldim şapkasını kaldırdım sustu ve uyudu 🙄🙄😂😂😂 ve evde hiç şapka takmam ama şu anda 3 aylık o şapka gözleri kapatmayacak 😂