ikiprensesannesi___ Es07 teşekkür ederim canım benim darısı senin başına sağlıkla evlâdına kavuşmak nasip olsun sana da inşallah 😍
kizinaasikanne ikiprensesannesi___ ay bizde kalça çıkığı olmadı 😂 ama sakıncalıysa yapacak bir şey yok
ikiprensesannesi___ kizinaasikanne ben de kızlarımı bağladım çok şükür bir sorun yaşamadım ama öyle diyince de içime kuşku düşmedi değil
myangelson ikiprensesannesi___ ay evet evet ama büyüdükçe bitmiyor ki sürekli karışacak birşey buluyorlar 😩😩
ikiprensesannesi___ myangelson ağzılarının ortasına elimin tersiyle vurmamak için zor tutuyorum kendimi bazen, 😂
merylii_ ikiprensesannesi___ kız bu daha neeeee ben şuan 2 yaş sendromu ile boğuşuyorum ve diyorum ki keşke acıktığı ve uykusunu alamadığı zamanlarda ağladığı için of niye ağlıyor demeseydim diyorum çünkü ağlamak üzerine makale yazacak duruma geldik 😂😂😂
ikiprensesannesi___ merylii_ sorma bacım sorma bende 2 yaş da var şuan evin içinde ayakkabısını giymiş uzanmış çıkar demeye korkuyorum kavga kıyamet olur
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ amin cümlemize güç kuvvet versin ya orası öyle tabi dişti vs derken ama yinede yenidoğan uyku düzenine göre bi tık iyi olur öyle düşünüyorum
kizinaasikanne ikiprensesannesi___ Bu üçüncü mü senin o zaman korkma nasıl yapacağını biliyorsundur boşver doktorları eskiler her zaman haklıdır 😂🙈
merylii_ ikiprensesannesi___ Ey yüce Rabbim sen 2 yaş annelerinin de Rabbisin bizlere merhamet eyle 😂
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ ay evet evet🥲🤭🥹 Ben gecleri uykum açılsın diye Nescafe içiyorum sende iç bı tık kolay oluyor benim için
kartanesi___ ikiprensesannesi___ Olsun ya değerler valla😂benimki de kundak düşmanı. Azıcık sarsam kollarını oradan kurtarmak için öyle bir mücadele veriyor ki😑
ikiprensesannesi___ kizinaasikanne evet 3. Ama halen bazı şeyleri duyunca korkuyorum 🫣haklı olmak yetmiyor 😂🤣