kartanesi___ ikiprensesannesi___ Olsun ya değerler valla😂benimki de kundak düşmanı. Azıcık sarsam kollarını oradan kurtarmak için öyle bir mücadele veriyor ki😑
kizinaasikanne ikiprensesannesi___ Aynen öyle şimdi hamile olmasam istediğim kilodaydım ve geceleri deliksiz uyuyordum ama hamile kalmayı tercih ettim 🙈
ikiprensesannesi___ Havin49_ sevmeyen bebekler mi yoksa seven bebekler mi normal acaba 😅😂🥳benimkilerin hiçbiri sevmedi
ikiprensesannesi___ merylii_ gün içinde konuştukları az geliyo sanırım bide uyurken durum değerlendirmesi yapıyorlar 🤣
merylii_ ikiprensesannesi___ aynen öyle gün içinde öğrendiklerinin sağlamasını yapıyor unutmamak için 😂
ikiprensesannesi___ juli_naz hahaha çok iyi 😅😂o değilde şu babaların her şeyi abartmalarına ne demeli,😂
juli_naz ikiprensesannesi___ hepsi mi aynı 🙄🙄 bende diyorum bizim baba güncellemesi fazla abartılı oldu 🤣🤣🤣🤣ya ben birsey anlatiyorum hıı diyor 10 dk sonra bunu instagramda görüyor geliyor bana söylüyor 🤣🤣🤣adam benden çok bebek gelişimi videoları izliyor 🤣🤣🤣🤣🤣
buse2507 ikiprensesannesi___ kız nasıl bilmez benim bebemde öyleydi şapka gözüne inince bağırıyordu korkmalarından kaynaklı
bebeklerim__ ikiprensesannesi___ askimmm biz hastanede yattık çıktık. Maddi anlamda çöküş yaşadık. Cok keyfim yok bu aralar o yüzden bakmadım hiç
ikiprensesannesi___ merylii_ Allâh muhâfaza ya öğrendikleri yaramazlikları unutur bidaha yapamazlarsa🤣
ikiprensesannesi___ juli_naz hepsi aynı hepsi 🤣😂benimki bir tık sakin bana göre ama dün doktora kontrole gittik kan aldılar bebekten diye emzirme odasında hıçkıra hıçkıra ağladım mesela ayy 🥲neler yaşıyoruz ya
ikiprensesannesi___ Bumah haksız da değiller çirkin olduklarını düşünüyor olabilirler🤣😂yada korkuyor kuzularım ya
ikiprensesannesi___ kizinaasikanne oy maşallah Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲 dünyanin en eşsiz duygusu ANNELİK ya zor ama güzel değiyor oğlum şuan kucağımda uyuya kaldı dünyanın en güzel manzarası kucağımda mesela🥰😍
juli_naz ikiprensesannesi___ ben sünnet yaptırdık öyle ağladım …bir sürü anne vardı hepsi taş gibi duruyor ben bebeğim ağladıkça ağladım 😔 ama bizde de ben güçlü duruyorsam o duygusala bağlıyor ben duygusala bağlarsam o dimdik duruyor