Es07 Aynen öyle canm kesinlikle bebek kendi seçiyor geleceği vakti amin amin inşallah bende şimdi muayne oldum nst çok hafif minnak sancı çıktı doktor hissedşyor musun dedi azcık hissediyorum dedim eve git takip et suyun kanama vs gelirse acilden hemen giriş yap dedi sancılsrnda biraz yürüyüş yap düzene girerse gene acilden gel bugun yarın doğumun olur gbi gözüküyor dedi dua et bakalm inşallah düzene girer sancılar ya heyecan yaptım ama böyle bir hafta bekleyende oluyormuş çokta umutlanmak istemedim bakalm🥰