Es07 htc5858 Allah razı olsun canım inşallah hepimizde sağlıkla kolaylıkla kavuşalım hayırlarla gelsinler 🌼
Es07 htc5858 Hayır ama en sevdiğim illerin başında İstanbul gelir Eminönü’nü balık ekmeği özledim inan gelemedim de tekrar nasip
htc5858 Es07 nasip kısmet canım, İstanbul güzel şehir insan doyamıyor gerçekten 🩷 bende en son yazın gitmiştim Eminönü ne, artık ağırlaştı malum markete zor gidiyorum, 😄
handan3958 mervebedir Bnde tam 38+0 oldum heyecan merak herşey var bir haftadr hurma yemeye başladım çömelme hareketleri yapıyorum bugünde ahududu yaprağı aldım çayını içmeye başlıycam bakalım hayırlısı bilinmemezlik çok zor bişey ya insan bilseki şu gün doğuracağım ne güzel olur neyse sağlıkla sıhhatle kolaylıkla en hayırlı ve güzel vakitte gelsinler bebişler aminnn 🤲🏻🥰
mervebedir handan3958 Öyle zamanını bilsek güzel olurdu. Benim sezeryan olacak. Daha gün belirlenmedi. Erken gelir mi bilmiyorum 37-0 dayım
handan3958 Es07 aramızda 3 gün var bu tarz postlarda hep karşılaşıyoruz çok merak ediyorum bakalım sen mi önce doğuracaksın ben mi 🤣🤣🤣
handan3958 Es07 yok canm benim 3. Kızım valla kız erken erkek geç doğar sözüne de hiç inanmıyorum ilk iki kızım birincisi 40+1 de sunni sancı ile doğdu 2. Kızım 40+0 da kendi sancımla doğdu arkadaşımın da erkek bebekti 38+2 de doğurdu bakalm benim bu da 40 ı görecek mi bi ihtimal belki 38 falan doğar diyordum ama beklemedeyim henüz gelen giden yok 😂
Bbgg mervebedir aynıymışız 🥹 heyecanlıyım oğlumla tanışmayı bekliyorum biran önce sağlıkla gelsin istiyorum hem de korkuyorum doğum vs
sevacano mervebedir Ben 30haftalik oldum çok şükür çok heyecanli sabirsizlaniyorum sağlikla alirim İnşallab kucağima